ČEZ Distribuce mění způsob oznamování plánovaných odstávek elektřiny
ČEZ Distribuce mění způsob oznamování plánovaných odstávek elektřiny
UŽ ŽÁDNÉ PŘEHLÉDNUTÉ LETÁKY
Léta s letáky končí! Zaregistrujte se na www.cezdistribuce.cz/sluzba a dostávejte informace o odstávce elektřiny pohodlně e-mailem či SMS. Papírová oznámení už ve svém okolí od 1. 1. 2021 nehledejte.
Registraci zvládnete během pár minut
Potřebujete jen dvě čísla – datum narození (případně IČO) a EAN kód (najdete na svém vyúčtování).
Registrovat můžete až 3 e-maily a 1 telefonní číslo pro SMS. Informace o odstávkách tak mohou chodit nejen Vám, ale i ostatním členům rodiny nebo například nájemníkům.
Pro veřejnost jsou informace k dispozici také na stránkách www.cezdistribuce.cz/odstavky, a to vždy nejpozději 15 dnů před konáním odstávky.
Od nového roku už neuvidí zákazníci ČEZ Distribuce na sloupech a domovních skříních nalepená papírová oznámení o odstávce elektrické energie. Energetici tak digitalizují své procesy a zároveň šetří přírodu. Jasným a žádaným řešením jsou informace online.
„Na základě zpětné vazby od našich zákazníků je stávající systém výlepu „papírových“ oznámení v místě plánovaných odstávek nevyhovující. Mezi nejčastější připomínky patří, že si vylepených plakátů nevšimnou a o plánované odstávce se tak nedozvědí včas. V řadě obcí také narážíme na plošné zákazy výlepu plakátů,“ říká Radim Černý, místopředseda představenstva a ředitel úseku Provoz a řízení distribuční soustavy ČEZ Distribuce.
„Nabízíme proto zákazníkům přímo na míru bezplatnou službu oznamování plánovaných odstávek e-mailem a prostřednictvím SMS. Každý registrovaný zákazník se tak dozví o přerušení dodávky elektřiny i v případě, že se na adrese svého odběrného místa nevyskytuje pravidelně. Výhodou je také možnost rychle informovat o nějaké změně, například o zrušení plánované odstávky či o předpokládané době obnovení dodávek po poruše,“ popisuje novou službu Michaela Kociánová, členka představenstva a ředitelka úseku Síťové služby ČEZ Distribuce.
JEDNODUCHÝ ZPŮSOB REGISTRACE
Registraci služby lze provést jednoduchým způsobem na www.cezdistribuce.cz/sluzba. Jediné, co musí zákazník zadat, je datum narození (u právnických osob IČO) a EAN kód. Tento jedinečný 18místný číselný identifikátor odběrného místa nalezne zákazník na vyúčtování za elektřinu (faktuře). Zaregistrovaní zákazníci dostávají pro svá odběrná místa informace o plánovaných odstávkách dodávek elektřiny e-mailem či SMS, a to nejpozději 15 dnů předem. Při zjištění a vymezení rozsahu poruchy pak obdrží i SMS s předpokládaným časem obnovení dodávek (při rozsáhlých poruchách a kalamitních stavech, kdy se situace každým okamžikem mění, je automatické zasílání SMS pozastaveno).
Datum vložení:
12. 4. 2021 7:49
Datum poslední aktualizace: 12. 4. 2021 16:39
Datum poslední aktualizace: 12. 4. 2021 16:39